Wednesday, December 1, 2010

Winx Club Online+Winter Coming!?

Heya everyone ^^ There is new avatars on Winx Online and i wanted to show you mine ^^ If u want in comments write the link of  yours so everyone can see it,or send me oic thgough mail(jovan.fairy@gmail.com) and i will uploaded it here.Tip for have to make a pic just siply using a computer is down^^ And if you don't have an account or avatar,hurry go to www.winxclub.com and make one :D Enjoy and have fun making it. Caos svima,kao sto svi vec znate na Winx Onlajn sajtu,imaju novi super slatki avatari,pa cu ovde postaviti moj ^^  Nadam se da vam se svima svidja :D Ako vi imate posaljite mi link u commentar i ja cu ubaciti ovde pa ce svi moci da ga vide,illi mi posaljite slicicu na moj mail: jovan.fairy@gmail.com i ja cu ubaciti ovde ^^ Tip kako da slikate sliku  pomocu kompa dole ^^ A,ako nemate avatar brzo idite na www.winxclub.com ;)
TIP:For makin an pic just using coputer,first click "Print Screen" on your keyboard when you're ready to make pic,then go to paint,click "Edit" and then paste,then click select in menu and select around avatar :D Then click left click,then "Coppy to" and "save as" window will pop-up and then name your pic,choose place where you wanna save it and thats it ^^
Tip:Da napravite sliku samo koristeci kopjuter koristite moja uputstva.Prvo na vasoj testaturi pronadjite "Print Screen" obicno je tamo kod lampica onih malih (kruzica sto sijaju) i kada ste spremni da sllikate klliknite na to i zatim idete u paint,kliknete "Edit" i zatim "Paste",kada to uradis pojavi ce ti se slika koju si uslikali,onda klliknite u meniju "Select" kao neka kockica pored zvezde ako koristite onaj obican,i sa tim uoblicite vas avatar,klliknite levi kllik,a zatim "Coppy to" i ondah ce vam se pojaviti prozorcic pomocu koga cete izabrati ime i mesto slike koju ste napravilli i kliknite s'Save" i to vam je to.Mozda zvuci komlikovano,alli nije! :D
Takodje sta misllite da lli bi treballo da stavim novi Zimski Look za blog?
Also,should i make new Winter Look for Blog? :D

No comments:

Post a Comment