Monday, January 5, 2015

I've been off so lonnnggg! Dugo me nije biloo.



So, i have been off for such a long time, and i think i already said that i won't be writting, but you guys can't imagine, sometimes i get so nostalgic when i see commercial, and i just love to writte, and now i accidently wanted to check my old mail (connected with this blog) and i saw that First Serbian Winx Movie i uploaded reached 1,000,000 views, i was in schock, i just couldn't beleive... lol i know its 2 years on YT already but still... So i just wanted to write anything, apologize my beloved followers and readers and everyone for 'quiting' i can say this blog, and also to wish you ALL the best in the worls in this New Year, and all years to come, also Merry Belated Christmas, and to You who celebraeted it on January 7th as me, Happy Early Christmas. :-) lol So, that's about it, i was digging a little bit, found out a LOAD off stuff from Winx Club World, also found out that only few blogs from 'my writting time' lol surrvived, one of those are Michael's Winx Club and UnaDiNoi (also just realised that you are still using the backfround i made for you, i felt so nice, so congrats to you for sticking so much!!! 

SREĆAN BOŽIĆ I NOVA GODINA! SVE NAJBOLJE!!! :)))

Monday, April 21, 2014

Away for SO long! Mnogo odsutnosti!

Im sorry i've been so away. I really dont have much time for blogging since well you know. I really didn't ever believe i would actaully grow up, but of course it did happen, and its not that i dont want to, but i actauly dont have time for this blog. Now, i will post from time to time something ecxlusive like Season 7 and movie and stuff, but yeah, i dont promise much. All best guys, and thnaks you so much for always beeing her for me and visiting my blog! I wish u all best! xx

---
Zao mi je zbog previlke odsutnosti bloga! Ali stvarno nije bilo mnogo vremnena, a ne verujem da ga biti. Pokusacu sa vremnea na vreme neke bitne vesti da napisem tipa Sezona 7 ili o sledecem Winx filmu, ali opet nista ne obecavam. U svakom slucaju, hvala svima sto ste verno posecivali ovaj blog! xx

Monday, December 31, 2012

HAPPY NEW YAER! SRETNA NOVA GODINA!


Wednesday, August 22, 2012

A Brand New Season 5 Look! Najnoviji izgleda;tema : Sezona 5 !



So,yeah,after the one Spring-Summerish one,we had since from like April i think, i thought it was lke time that i finally make a new look for blog! I don't believe i didn't made a post here like since forever. And it looks like i didn't made post for last that one spring-summerish look. ..Anywho,i really hope u luv it! It still not finished ,but please enjoy the rest of ur time on the blog,
 xo xo -J

Па да,коначно је одлучено да блог треба да има нови изглед! Прошли лук на фору пролеће-лето је стварно био свима досадио,а и како се ближи премијера пете сезоне,одлучено је! Нова тема изгледа блога је ,шта друга него пета сезона! Надам се стварно да ће вам се свидети,иако још увек све није завршено! Уживајте у остатку времена на блогу!

Воли вас -Ј

Sunday, May 13, 2012

Third Blog Anniversary was in April! Treca godina postojanja bloga billa je u aprillu :)



OMG!OMG!OMG!!!! APRIL 12th! It was Blog's anniversary!
I Caanot believe it is already three years! : O
So long! I'm so proud!  Also,i wanna congratulate to Winx - Fairies .blogspot.com ! Cause their third anniversary was ALSO believe it or not,on THE SAME day! : -D

Xo xo Jovan.

= = =

OMG!OMG!OMG!!!! 12.April ! Billo je tri godine postojanja ovog bloga!
Tako sam srecan i ponosan! 
Ni sam,ne mogu jos da verujem da radim i pisem na ovom blogu tri godine.
Alli,zellim da cestitam i Fibi,odnosno blogu Winx-Fairies  .blogspot.com posto je
verovalli i ne ona isto na taj napravilla svoj blog! :- D

Xo xo Jovan.

Sunday, April 1, 2012

J-WINXCLUB4EVER IS CLOSING! J-WINX CLUB4EVER SE ZATVARA!


THIS BLOG IS CLOSING 2DAY BECAUSE OF SMALL AMOUNT OF PAGEVIEWS,FOLLOWERS,COMMENTS AND THOSE STUFF,SORRY AND THANKS FOR WATCHING US.    
  - - -OVAJ BLOG SE BRISE ZBOG MALE POPULARNOSTI BLOGA,KAO I PRATIOCA,KOMENTARA I OSTALIH STVARI VAZNI MENI. HVALA STO STE BILI UZ OVAJ BLOG.

nnjanja this is a joke of course,HAPPY APRIL'S FOOLS DAY!
njanja,ovo je šala naravno,APRILLILLILILLI! XD

Thursday, March 22, 2012

Brand New Spring/Summer Design / Skroz novi prolecno/letnji Dizz.





ENG:

Yeah,do not much have to say. 
I worked on it,not so hard,it's really similar to previous one .. . 
I've done something new though this time. I made "Menu" on both sides,and bigger. 
I do not know why i have done that ,it seemed like a nice idea,lolz.

And btw,do not forgot do change ur clock 1 hour forward on March 25th,2012 at 2:00am. 


xo xo 
Jovan. ♥


 - - -

SRB:

Па,ништа посебно немам да кажем,ХД.
Нови дизајн блога је уствари ЈАКО сличан прошлом,само малчице промењен.
Нисам зато морао баш пуно ни да се потрудим.
Ишак,урадио сам нешта ново,а то је на пример,за "Мени" сам пребацио да буде на два дела,и да буде мало већи.
Не знам зашто сам то урадио,једноставно је изгледало као кул идеа. Х)

И бај-д-беј (ХД) не заборавите да преместите сат за један сат унапред 25-ог Марта,2012,у 2 ујутру.


хо хо 
Јован.♥  

*Thanks for picture (winxclubepisodios.blgospot.com)