Monday, April 4, 2011

Blog of Month! April!Congratulations!

The newest blog of month,blog of April is Believe In Winx! Blog is chosen by you guys,so congratulations! I really like your blog.Background and layer is very simple,but cute.Its good,that there are news very often,so it means UR blog is active.

                                                                New candidates are:
                                                              1.Winx Club Diaries
                                                              2.Winx Planet
                                                              3.FairyLidya

P.S.Just want to mention that if you want YOUR blog running for Blog of Month on my Blog! Just write comment down there or contact me via email: jovan.fairy@gmail.com
Ako zelite da se vas blog nadje u Anketi za "Blog Meseca" koja se nalazi na "News" stranici,a ako kojim slucajem pobedite,ovde u "Home" stranici pojavice se header vase bloga i naznaka da ste pobedili bas kao sto je i slucaj ovaj gore.A ako hocete da vas blog se pojavi u anketi sve sto treba da uradite je daprokomentarisete dole i date link vase bloga,ili ako zelite privatno uvek mozte preko emaila da mi se obratite koji je iznad naznacan,all ajde napisacu ga i ovde: jovan.fairy@gmail.com

8 comments:

  1. cek jesi ti musko ili zensko?? po imenu jovan si musko, al mozda si promjeno/la ime radi privatnih razloga ;) posjeti moj blog synerix-club.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pa misllim da je llogicno musko ;] P.S.Bllog ti je super,ono je tvoja Winxica? :]

    ReplyDelete
  3. Yay!!!
    Omg! That's so much for this incredible honor! :)

    ReplyDelete
  4. You are welcome :] I think i wrote u in your chat about this,but that many others wrote something so my message got on older page so u havent saw it ^^

    ReplyDelete
  5. haahahha cujj zenskooo..Joj jocii sad sam skontala da znas da si ti na jednom blogu napisao da sam ti ukrala slliku za naslovnu..UpS.to sam bila ja..ali sry tad nisam imala blage o blogovima,,,sryy sorry,evo mog novog bloga:
    www.fashionwinx.bloger.hr
    design by me!

    ReplyDelete
  6. Xexe nema probllema,drago mi je samo da smo to resilli i naravno bllog ti je divan ^_^

    ReplyDelete
  7. Da ono je moja synerix-ica , imam ja 6 svojih vila , tamo ti sve pise, ubrzo cu napisat biografiju od svake moje ile :D

    ReplyDelete